Aansluiting extra verzekering

Voor je start, vertellen we je graag wat je te wachten staat.

01/
Vertel ons wie je bent.
Vul je persoonlijke gegevens in en houd zeker je identiteitskaart en bankkaart bij de hand.
02/
Onderteken je documenten
Je documenten worden piekfijn ingevuld. Onderteken ze eenvoudig digitaal met je eID (identiteitskaart en kaartlezer) of de itsme-app. Je kan de documenten ook downloaden, printen en ze ons via e-mail of in het kantoor ondertekend terug bezorgen. Werk je op tablet of smartphone? Teken dan snel en eenvoudig via de itsme-app. Opgelet: tekenen met je eID kan enkel via je computer of laptop. Daarvoor heb je een programma (middleware) en een kaartlezer nodig. Via https://eid.belgium.be/nl kan je snel even testen of je de middleware al hebt gedownload. Is die nog niet geïnstalleerd en gebruik je Internet Explorer? Dan raden we je aan om de middleware nu te installeren en niet op de laatste stap van dit formulier. Na de installatie moet je Internet Explorer namelijk sluiten en opnieuw openen. Zo ben je er zeker van dat er geen gegevens verloren gaan.
03/
Slaap op beide oren met je OZ verzekering!
Je aanvraag voor een extra verzekering wordt na deze stap zo snel mogelijk behandeld. We houden je op de hoogte van de status van je aanvraag.

Hulp nodig? Aarzel niet om ons te contacteren.

aansluiten@oz.be

 

+32 3 201 86 61
Bereikbaarheid
Ma - Do: 08u30 - 20u
Vrij: 08u30 - 16u

Beste adviseur, gelieve je voornaam, naam en handtekening in te vullen.

Leuk dat je wil aansluiten bij een extra verzekering van OZ. Vertel ons iets over jezelf...

Hospitalia

Hospitalia met waarborg zware ziekte

Hospitalia medium

Hospitalia medium met waarborg zware ziekte

Hospitalia +

Hospitalia + met waarborg zware ziekte

Hospitalia continuiteit

Hospitalia ambulant

Medicalia

Dentalia plus

Hulp nodig? Aarzel niet om ons te contacteren.

aansluiten@oz.be

 

+32 3 201 86 61
Bereikbaarheid
Ma - Do: 08u30 - 20u
Vrij: 08u30 - 16u

Fijn dat je kiest voor onze verzekering! Wil je nog iemand aansluiten?

Wie kun je aansluiten?
Je kunt iedereen mee aansluiten die ten laste staat bij jou en niet op eigen naam ingeschreven is. Denk bijvoorbeeld aan je kinderen, een niet-werkende partner en/of inwonende ouder. Je werkende partner aansluiten? Dat kan via een eigen, aparte aansluitingsaanvraag.
Wie kun je aansluiten?
Je kunt iedereen mee aansluiten die ten laste staat bij jou en niet op eigen naam ingeschreven is. Hieronder zie je wie dat voor jou is. Wens je onderstaande persoon/personen niet mee aan te sluiten? Verwijder hen dan door op het vuilbakje rechtsboven te klikken. Je werkende partner aansluiten? Dat kan via een eigen, aparte aansluitingsaanvraag

Hospitalia

Hospitalia met waarborg zware ziekte

Hospitalia medium

Hospitalia medium met waarborg zware ziekte

Hospitalia +

Hospitalia + met waarborg zware ziekte

Hospitalia continuiteit

Hospitalia ambulant

Medicalia

Dentalia plus

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Werd u de laatste 24 maanden opgenomen in het ziekenhuis?

Is er een ziekenhuisopname gepland?

Is er een ambulante behandeling gepland?

Neemt u regelmatig geneesmiddelen?

Bent u zwanger?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan een hartinfarct

Lijdt u of hebt u geleden aan een hartritmestoornis?

Lijdt u of hebt u geleden aan een hartklepaandoening?

Lijdt u of hebt u geleden aan een aandoening van de slagaders?

Lijdt u of hebt u geleden aan hoge bloeddruk?

Lijdt u of hebt u geleden aan een hersenbloeding of hersentrombose?

Lijdt u of hebt u geleden aan een aangeboren hartafwijking?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan astma?

Lijdt u of hebt u geleden aan chronische bronchitis?

Lijdt u of hebt u geleden aan emfyseem?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan de ziekte van Crohn? 

Lijdt u of hebt u geleden aan Colitis Ulcerosa?

Lijdt u of hebt u geleden aan een pancreasontsteking?

Lijdt u of hebt u geleden aan levercirrose?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan nierstenen?

Lijdt u of hebt u geleden aan polycystische nieren?

Lijdt u of hebt u geleden aan nierinsufficiëntie of nierdialyse?

Lijdt u of hebt u geleden aan een prostaatprobleem?

Lijdt u of hebt u geleden aan een aandoening van baarmoeder en / of eileiders?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan atrose heup?

Lijdt u of hebt u geleden aan artrose knie?

Lijdt u of hebt u geleden aan artrose op andere plaatsen?

Lijdt u of hebt u geleden aan een reumatische aandoening?

Lijdt u of hebt u geleden aan een discushernia?

Lijdt u of hebt u geleden aan een spierziekte?

Lijdt u of hebt u geleden aan een aangeboren afwijking aan beenderen / gewrichten?

Lijdt u of hebt u geleden aan osteoporose

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan epilepsie?

Lijdt u of hebt u geleden aan multiple sclerose?

Lijdt u of hebt u geleden aan de ziekte van Parkinson?

Lijdt u of hebt u geleden aan de ziekte van Alzheimer?

Lijdt u of hebt u geleden aan verslaving aan drugs?

Lijdt u of hebt u geleden aan verslaving aan alcohol?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan een gespleten lip en / of verhemelte?

Lijdt u of hebt u geleden aan andere aandoeningen van mond-kaak-aangezicht?

Lijdt u of hebt u geleden aan een aandoening van de ogen?

Lijdt u of hebt u geleden aan een gehoorprobleem?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening?

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Lijdt u of hebt u geleden aan obesitas?

Lijdt u of hebt u geleden aan diabetes?

Zo ja, gebruikt u insuline?

Lijdt u of hebt u geleden aan chronische hepatitis?

Lijdt u of hebt u geleden aan HIV-positiviteit of AIDS?

Lijdt u of hebt u geleden aan een kwaadaardige aandoening? (kanker)

Wordt of werd u behandeld met radiotherapie?

Wordt of werd u behandeld met chemotherapie?

Hebt u een orgaantransplantatie ondergaan?

Lijdt u of hebt u geleden aan een andere aandoening die nog niet vermeld werd?

Hulp nodig? Aarzel niet om ons te contacteren.

aansluiten@oz.be

 

+32 3 201 86 61
Bereikbaarheid
Ma - Do: 08u30 - 20u
Vrij: 08u30 - 16u

Voor welke kosten wil je je graag verzekeren bij OZ?    

In een meerpersoonskamer is het maximum aangerekende honorariumsupplement 100%. In een eenpersoonskamer is deze maximum 300%. De lijst van ziekenhuizen waar artsen tot 300% honorariumsupplementen kunnen vragen vind je op www.mloz.be onder de rubriek “diensten en online tools” > “supplementen in ziekenhuizen”

In een meerpersoonskamer is het maximum aangerekende honorariumsupplement 100%. In een eenpersoonskamer is deze maximum 300%. De lijst van ziekenhuizen waar artsen tot 300% honorariumsupplementen kunnen vragen vind je op www.mloz.be onder de rubriek “diensten en online tools” > “supplementen in ziekenhuizen”

Zware ziekten niet mee verzekeren
De persoonlijke kosten ten gevolge van een zware ziekte kunnen hoog oplopen, wanneer je hier niet voor verzekerd bent. Voor een minieme meerprijs per maand ben je goed verzekerd. Indien je later beslist om je hier toch voor te verzekeren, moet je rekening houden met beperkingen zoals een medische vragenlijst, wachttijd en leeftijdslimiet
Collectieve verzekering
Aangezien je verzekerd bent via je werkgever, is Hospitalia Continuïteit voor jou een slimme zet. De andere vragen van de behoefteanalyse hoeven in dit geval niet ingevuld te worden. Indien je momenteel nog verzekerd bent via je werkgever maar deze verzekering loopt bijna af (wegens ontslag, verandering van werk of pensioen), kies bovenaan 'nee' en vul de andere vragen in.

Hulp nodig? Aarzel niet om ons te contacteren.

aansluiten@oz.be

 

+32 3 201 86 61
Bereikbaarheid
Ma - Do: 08u30 - 20u
Vrij: 08u30 - 16u

Bevestig de extra verzekering die je bij ons wil afsluiten.

Ben je al op de hoogte van de verplichte gezinsaansluiting?
Bij onze verzekeringen geldt er een verplichte gezinsaansluiting. Je verzekert dan niet enkel jezelf, maar ook al je personen ten laste. Heeft één van je gezinsleden al een gelijkaardige verzekering? Bezorg ons een bewijs hiervan en de verplichte gezinsaansluiting vervalt voor dit lid.

Hieronder vink je het advies aan voor de klant, op basis van zijn behoefteanalyse

In de productblokken hieronder vink je aan wat de klant uiteindelijk gekozen heeft, of er een gelijkaardige verzekering is en of er afwijkingen zijn voor ptl's.

Hospitalisatieverzekering


Met een hospitalisatieverzekering ben je verzekerd voor de extra kosten bij een ziekenhuisopname.
Sluit je aan bij Hospitalia en je krijgt een uitstekende hospitalisatieverzekering met uitzonderlijke prijs-kwaliteitverhouding.

Hospitalia omvat

·         het recht op een twee- of meerpersoonskamer bij opname
·         vergoeding van 30 dagen voorzorg en 90 nazorg bij opname

Indien dit niet helemaal is wat je wenst, neem dan een kijkje bij  Hospitalia Medium of Hospitalia Plus

Dit is een verplicht veld

De  persoonlijke kosten ten gevolge van een zware ziekte kunnen hoog oplopen, wanneer je hier niet voor verzekerd bent. Voor een minieme meerprijs per maand ben je goed verzekerd. Indien je later beslist om je hier toch voor te verzekeren, moet je rekening houden met beperkingen zoals een medische vragenlijst, wachttijd en leeftijdslimiet

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.

Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Infoboodschap
De dekking van Hospitalia breidt uit vanaf 01/04/2020, en dit alles voor dezelfde prijs! De behoefteanalyse die je ingevuld hebt houdt hier al rekening mee. Indien je aansluit zonder wachttijd en een opname hebt voor 1/4/2020, dan moet je rekening houden met de huidige dekking -> recht op een twee of meerpersoonskamer bij opname en recht op nazorg


Met een hospitalisatieverzekering ben je verzekerd voor de extra kosten bij een ziekenhuisopname.
Sluit je aan bij Hospitalia Medium en je krijgt een uitstekende hospitalisatieverzekering waarbij je gedekt bent voor nagenoeg alle kosten.

Hospitalia Medium omvat

·         het recht op een eenpersoonskamer bij opname
·         Tegemoetkoming tot 200% van de honorariasupplementen die aangerekend kunnen worden bij een opname
·         vergoeding van 60 dagen voorzorg en 180 nazorg bij opname
·         Hospitalia assist: je geniet van een bijstandsdienst met tot 40 uur extra hulp naar keuze 

Indien dit niet helemaal is wat je wenst, neem dan een kijkje bij  Hospitalia of Hospitalia Plus

Dit is een verplicht veld

De  persoonlijke kosten ten gevolge van een zware ziekte kunnen hoog oplopen, wanneer je hier niet voor verzekerd bent. Voor een minieme meerprijs per maand ben je goed verzekerd. Indien je later beslist om je hier toch voor te verzekeren, moet je rekening houden met beperkingen zoals een medische vragenlijst, wachttijd en leeftijdslimiet

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.

Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Infoboodschap
Let op: Hospitalia Medium is een nieuw product in ons gamma, waarbij je kunt aansluiten vanaf 01/04/2020. Indien je reeds eerder verzekerd wilt zijn bij OZ, kan je ervoor kiezen om je de maand(en) voor 01/04/2020 aan te sluiten bij Hospitalia Plus. Dit kan je aangeven op bij de stap: behoefteanalyse, bij "Andere specifieke vereisten of behoefte?"

Met een hospitalisatieverzekering ben je verzekerd voor de extra kosten bij een ziekenhuisopname.
Sluit je aan bij Hospitalia Plus en je krijgt een uitstekende hospitalisatieverzekering waarbij je gedekt bent voor nagenoeg alle kosten

Hospitalia Plus omvat

·         het recht op een eenpersoonskamer bij opname
·         Tegemoetkoming tot 300% van de honorariasupplementen die aangerekend kunnen worden bij een opname
·         vergoeding van 60 dagen voorzorg en 180 nazorg bij opname
·         Hospitalia assist: je geniet van een bijstandsdienst met tot 40 uur extra hulp naar keuze 

Indien dit niet helemaal is wat je wenst, neem dan een kijkje bij  Hospitalia of Hospitalia Medium. 

Dit is een verplicht veld

De  persoonlijke kosten ten gevolge van een zware ziekte kunnen hoog oplopen, wanneer je hier niet voor verzekerd bent. Voor een minieme meerprijs per maand ben je goed verzekerd. Indien je later beslist om je hier toch voor te verzekeren, moet je rekening houden met beperkingen zoals een medische vragenlijst, wachttijd en leeftijdslimiet

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.

Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Infoboodschap
De dekking van Hospitalia Plus breidt uit vanaf 01/04/2020, en dit alles voor dezelfde prijs! De behoefteanalyse die je ingevuld hebt houdt hier al rekening mee. Indien je aansluit zonder wachttijd en een opname hebt voor 01/04/2020, dan moet je rekening houden met de huidige dekking: Recht op een éénpersoonskamer bij opname, recht op 30 dagen voorzorg en 90 dagen nazorg, recht op een waarborg voor zware ziekten

Heb je een hospitalisatieverzekering via je werkgever? Fijn, da's altijd een mooi extraatje.

Maar wat als je van werk verandert of plots ontslagen wordt? Of als je met pensioen gaat? Ben je dan nog steeds goed verzekerd?

Wacht niet af tot het zover is. Wees gewapend voor de toekomst met een continue verzekering waar je ook op kan rekenen als je werk of situatie verandert, zonder extra leeftijdstoeslag te moeten betalen. Sluit aan bij de wachtpolis Hospitalia Continuïteit.

Let op, voor dit product geldt een leeftijdsgrens, meer informatie vind je in de algemene voorwaarden. 


Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.
Foutieve combinatie
De combinatie van Hospitalia en Hospitalia Continuïteit is niet mogelijk, gelieve één van beide producten te kiezen.
Foutieve combinatie
Foutieve combinatie
De combinatie van Hospitalia Medium en Hospitalia Continuïteit is niet mogelijk, gelieve één van beide producten te kiezen.
Foutieve combinatie
Foutieve combinatie
De combinatie van Hospitalia Plus en Hospitalia Continuïteit is niet mogelijk, gelieve één van beide producten te kiezen.
Foutieve combinatie
Selectie van meerdere producten
Let op, je kan slechts één hospitalisatieverzekering kiezen. Gelieve je keuze te maken.
Foutieve combinatie

Tandverzorging

Ben je op zoek naar de beste tandverzekering? Dan zit je goed bij OZ! Dentalia Plus is een betaalbare tandverzekering met een hoge terugbetaling voor het hele gezin. Goed nieuws voor iedereen dus. Of je nu blokjes, een stifttand of gewoon een tandvulling nodig hebt, je kan telkens rekenen op een hoge tegemoetkoming. Gedaan met afspraken uitstellen omwille van hoge kosten, vanaf nu kom je glimlachend bij de tandarts.

Let op, voor dit product geldt een leeftijdsgrens, meer informatie vind je in de algemene voorwaarden. 


Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.

Andere medische kosten

Kies voor Medicalia, de nieuwste verzekering van OZ. Zo bescherm je jezelf tegen hoge kosten voor medische verzorging buiten een ziekenhuisopname.  Gedaan met het uitstellen van consultaties, onderzoeken, een nieuwe bril of een hoorapparaat.


Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.

Hospitalia Ambulant is een verzekering die een tegemoetkoming toekent, zonder franchise, voor de kosten die je buiten het ziekenhuis moet betalen

Let op, voor dit product geldt een leeftijdsgrens, meer informatie vind je in de algemene voorwaarden. 


Ben je momenteel verzekerd? Geef dit hier aan

Afwijkende keuze behoefte analyse
Opgelet: Je staat op het punt om aan te sluiten bij een verzekering die niet helemaal overeenkomt met jouw persoonlijke behoeften. Op basis van je antwoorden uit de vorige stap denken wij dat de voorgestelde verzekering geschikt is voor je. Wens je hier toch van af te wijken? Geef hieronder dan een korte motivatie waarom.
Foutieve combinatie
De combinatie van Medicalia en Hospitalia Ambulant is niet mogelijk, gelieve één van beide producten te kiezen.
Foutieve combinatie
Wie wil je verzekeren?
Gelieve hierboven minstens 1 persoon te selecteren
Gelieve hierboven minstens 1 persoon te selecteren

Hulp nodig? Aarzel niet om ons te contacteren.

aansluiten@oz.be

 

+32 3 201 86 61
Bereikbaarheid
Ma - Do: 08u30 - 20u
Vrij: 08u30 - 16u

Vul je onderstaande vragenlijst nog aan voor je hospitalisatieverzekering?

Medische vragenlijst
Iedereen die zich wenst aan te sluiten bij een hospitalisatieverzekering, moet een medische vragenlijst invullen. Alle vragen moeten overlopen en ingevuld worden. Je bekijkt ze door op de pijltjes te klikken.

Duid 'ja' of 'neen' aan en vul zo nodig aan.

Werd u de laatste 24 maanden opgenomen in het ziekenhuis?

Is er een ziekenhuisopname gepland?

Is er een ambulante behandeling ge